Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 11.10.2015 alkaen
Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Made in Nummila y-tunnus 2614041-5 . Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkiläille Suomeen ja kaikkialle muualle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta madeinnummila.mycashflow.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

viitenumeron pankkitilinumeromme laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällän.
Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
——————————

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

——————-

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI6352580920031257, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Ulkomaantilaukset IBAN: FI6352580920031257 BIC: OKOYFIHH

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä ja uniikkituotteet niiden valmistuessa. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostilla.
Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan “särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi pankkitilinumerosi sekä kopio Made in Nummilan tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Made in Nummila
Kylänpääntie 16
21450 Tarvasjoki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittämästi osoitteeseen piala@madeinnummila.fi tai postitse:

Made in Nummila
Kylänpääntie 16
21450 Tarvasjoki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin.
Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Made in Nummila käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Made in Nummila sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.