Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 11.10.2015 alkaen
Yleist채 verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Made in Nummila y-tunnus 2614041-5 . Myymme tuotteita t채ysi-ik채isille yksityishenkil채ille Suomeen ja kaikkialle muualle. Tuotteiden hinnat sis채lt채v채t arvonlis채veron. Pid채t채mme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen

Tuotteet tilataan p채채s채채nt철isesti internetin v채lityksell채 osoitteesta madeinnummila.mycashflow.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan s채hk철postilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sek채 tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellytt채채 s채hk철postiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydess채.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydess채 voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus

L채het채mme s채hk철postitse tilausvahvistuksen, josta n채et:

viitenumeron pankkitilinumeromme laskun loppusumman

Sivuillamme olevan k채ytt채j채tilin kautta voit tarkastaa tilauksen sis채ll채n.
Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydess채. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, L채hiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, S채채st철pankit, Handelsbanken, S-Pankki, 횇landsbanken sek채 maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on my철s tilisiirto ennakkomaksuna.
붴붴붴붴붴붴붴붴붴

Maksupalvelutarjoaja

Maksunv채lityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteisty철ss채 suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj n채kyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja v채litt채채 maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:ll채 on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyyd채mme ottamaan ensisijaisesti yhteytt채 tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyv채skyl채
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyv채n maksunv채lityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteisty철ss채 suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. K채ytt채j채n kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

붴붴붴붴붴-

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus n채kyy tilill채mme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI6352580920031257, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Ulkomaantilaukset IBAN: FI6352580920031257 BIC: OKOYFIHH

K채sittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pid채mme varausta 5 arkip채iv채채 jonka j채lkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkip채iv채n채 ja uniikkituotteet niiden valmistuessa. Pankkiyhteyksist채 riippuen siihen kuluu 1-3 arkip채iv채채 laskun maksamisesta. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan s채hk철postilla.
Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sis채lt채v채t posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeen채, vain pakettia voi seurata l채hetystunnuksella. Mik채li toimitus halutaan 쐓채rkyv채채 -pakettina, lis채t채채n toimituskuluihin erillisk채sitelt채v채n paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lis채tietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 p채iv채n vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain k채ytt채m채tt철mi채 ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liit채 palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi pankkitilinumerosi sek채 kopio Made in Nummilan tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Made in Nummila
Kyl채np채채ntie 16
21450 Tarvasjoki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyv채ksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja k채sittelyn j채lkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sek채 viallisten tuotteiden osalta

Mik채li tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu v채채r채 tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheest채 v채litt채m채sti osoitteeseen piala@madeinnummila.fi tai postitse:

Made in Nummila
Kyl채np채채ntie 16
21450 Tarvasjoki

Ilmoitus virheellisest채 toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on teht채v채 14 p채iv채n sis채ll채 tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta teht채v채 v채litt채m채sti reklamaatio postiin.
Muuta

Pid채t채mme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Made in Nummila k채sittelee kaikki asiakastiedot t채ysin luottamuksellisesti.
Made in Nummila sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.